مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-06سياسي

 آیین گرامیداشت روز درختکاری در شهرستان کهنوج برگزار شد


صبح امروز در اولین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، آیین کاشت نهال به مناسبت گرامیداشت این هفته و روز درختکاری در پارک آبخیز شهرستان کهنوج برگزار شد.

- ایسنا/کرمان صبح امروز در اولین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، آیین کاشت نهال به مناسبت گرامیداشت این هفته و روز درختکاری در پارک آبخیز شهرستان کهنوج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در آیین روز درختکاری ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) گفت: مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با حفظ و حراست از منابع طبیعی، خدمت بزرگی را به جامعه انسانی و طبیعت انجام می دهد.

وی افزود: آب، خاک و هوا از نعمت های خدادادی هستند که نیاز به حراست و حفاظت دارند و خداوند متعال طبیعت را بستری برای زیستن کلیه موجودات زنده قرار داده است.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: هر چقدر ما از این منابع خدادادی حفاظت و حراست کنیم و اجازه ندهیم با تخریب نابو شوند به ماموریتی که از منظر دینی و انسانی در قبال طبیعت داریم، عمل کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آیین گرامیداشت روز درختکاری در شهرستان کهنوج برگزار شد

 آیین گرامیداشت روز درختکاری در شهرستان کهنوج برگزار شد